poniedziałek, 22 maja 2017

Jest pieknie ♡

Wychodze na balkon i widze to, czego tak bardzo nam brakowalo w Wielkiej Brytanii. Dobrej pogody.
Prawdziwej, pogodnej wiosny, ktora w ostatnich 2 tygodniach zdecydowanie bardziej przypomina lato niz ja sama.
Takiego charakterystycznego zapachu powietrza sie nie zapomina. Znam je, ale nie z Polski, tylko z wakacji i to z nimi mi sie kojarzy najbardziej.
Na wyspach rzadko kiedy mozna bylo doswiadczyc takiej pogody... Zima tam jest lagodniejsza, wiosna szybciej przychodzi, lato trwa okolo 2 tygodni, a reszta to jesien... Jednym slowem, slonca jak na lekarstwo (przynajmniej w North West), za to na wilgotnosc powietrza nie mozna narzekac, bo zwykle siega 70% przez okragly rok!

Takze teraz, taka wyposzczona, z duzym slonecznym deficytem, codziennie rano po zarknieciu przez okno, usmiecham sie sama do siebie. Tu jest pieknie, a ma byc jeszcze piekniej!
Choc w Polsce przywyklo sie do narzekania na klimat, na zmienna pogode, na to, ze za zimno, za goraco... ja narzekac nie mam zamiaru.
Ciesze sie cala soba, ze po 11 latach zycia pod warstwa szarych chmur przy sredniej letniej temperaturze +18, nareszcie bedziemy mieli slonca pod dostatkiem.
Korzystamy z tej pieknej aury, ale juz nie tak "na dzikusa", jak w Anglii, w obawie, ze zapewne koniec dobrej pogody jest juz blisko, tylko ze spokojem, bo wiemy, ze najlepsze jeszcze przed nami :) Lato przybywaj! 



2 komentarze:

  1. U nas też lato ! Swoją drogą ja lubie takie zrywy na dwa dni słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi zawsze bylo malo po takich dwoch dniach :)
      Wiosenne lato trwaj!!!

      Usuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...