niedziela, 3 grudnia 2017

Kalendarz adwentowy 2017

Po długiej przerwie wracam i mam nadzieję (choć różnie z nią bywa) pojawiać się tutaj trochę częściej.
Mamy grudzień, a co za tym idzie przyszła pora na kalendarzowe odliczanie do Świąt, które zaczęlismy trzy dni temu.

Zrobienie tegorocznego kalendarza było dla mnie banalne w porównaniu do akcji związanej z zaplanowaniem zadań na najbiższe 24 dni, uwzgledniając Mikołaja szkołę, zajęcia pozaszkolne, moją pracę (tak, mam robotę) i planowany weekendowy wyjazd... Ale dałam radę! Wprawdzie ostatnie 5 kartoników nadal jest pusta, ale jak wiadomo, w okresie przedświątecznym raczej na nudę się nie narzeka, także pomysłów na zadania do wykonania będzie multum.

Co mi się w tym kalendarzu podoba?
To, że jest inny, mały (format A5) i mobilny; że mam możliwość zmiany zadań i najważniejsze... to, że Mikołajowi się podoba! Chyba żaden z naszych poprzednich kalendarzy nie zrobił na nim tak wielkiego wrażenia jak ten. Młody już postanowił, że ten kalendarz zostaje z nami na dłużej. 
W środku, jak co roku Miko znajdzie zadania do wykonania i małe upominki, które wkładam do koperty zrobionej z tego samego papieru, co kalendarz. Nowością w tym roku jest to, że w kopertach słodycze (i to naprawdę małe) pojawią się tylko 3 razy :)








Pozdrawiam ciepło każdego, kto tutaj jeszcze zagląda!

12 komentarzy:

  1. ciesze sie ze wrociliscie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję, że mimo tak długiej nieobecności na blogu nadal do nas zaglądasz. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Napracowalas się kochana, że hej!!! Wspaniały jest ten kalendarz,co rok lepszy macie!!! Gratuluję pracy😊 super, że się Wam układa!
    Ja zaglądam często w nadziei na dobre wiesci😘
    Ja również postaram się częściej bywać na salonach😅🤣😉 Przytulam Was mocno🎅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miłe słowa. Kalendarz wbrew pozorom wcale nie był trudny do zrobienia i zaskakująco szybko się z nim uporałam.
      I wielkie dzięki, że zaglądasz do nas! Trzymam kciuki za te salony. Buźka dla Was! xxx

      Usuń
  3. ostatnio myślałam co tam u Was
    PS macie może instagram? bo my tam jesteśmy. Blog zaniedbany z braku czasu i wenu u nas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pati, u nas wszystko dobrze. Polska nie taka straszna, aczkolwiek czasami daje trochę w d....
      Nie mam instagrama niestety, ale wpadnę tam do Was! Nie widziałam Was sporo czasu :)

      Usuń
    2. to nie dajcie się i trzymajcie się dzielnie w PL.
      My jeszcze tydzień do szkoły i pracy i lecimy na swieta do PL
      może snieg spadnie?

      Usuń
  4. I ja zaglądam i czekam ;)
    Kalendarz zawodowy , jak zwykle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło z tego powodu :)
      Cieszę się, że kalendarz się podoba.

      Usuń
  5. Superowy ten kalendarz! :) Ja tez mam nadzieje, ze bedziesz pisala czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Postaram się częściej tutaj pojawiać- takie postanowienie pod koniec roku ;)
      Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze.

      Usuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...