piątek, 18 maja 2012

Blender

Synus otrzymal ode mnie nowa ksywe- blender.
Od wczoraj z duma na twarzy chwali sie "prawie nowa" umiejetnoscia... moznaby rzec, ze dosc przydatna w kuchni. Blenduje owoce. Jablka, gruszki, brzoskwinie.
Dajesz do lapki owoc, a po kilku sekundach otrzymujesz drobny mus.
Wczesniej dana umiejetnosc tez wykorzystywal, z ta jednak roznica, ze jedzonko ladowalo w brzuszku, a nie na podlodze, dywanie i innych miejscowkach.
Nie wiem, moze to aluzja zebym cos upiekla? 


Mikolaj w akcji (etap obserwacji)

Pozostajac w temacie kulinarnym, nizej prezentuje przepis na szczawiowy przysmak dla bobasow. Mi smakowal bardzo, Mikolajowi chyba tez... tylko w jego kochanej buziuchnie odbywal sie dodatkowo proces segregacji makaronu od reszty. Makaron sprytnie usuwany spowrotem....


LOSOS ZE SZCZAWIEM I MAKARONEM
  • szczaw
  • losos (ok 4 cm )
  • drobny makaron
  • kilka plasterkow zoltego sera
  • oliwa z oliwek lub lyzka masla 
  • troche wody
Szczaw umyc, gotowac przez chwile az liscie zmiekna.
Rybe ugotowac na parze jak tutaj (ja trzymalam ja ok 35 minut, bo kawalek byl dosc gruby).
Po ugotowaniu rozgniesc rybe widelcem lub zmiksowac.Liscie szczawiu z odrobina oliwy z oliwej i wody zmiksowac.
Makaron ugotowac. Dodac dodac szczaw, rybe i drobno pokrojony zolty ser (dobrze, gdy wszystko jest jeszcze cieple, zeby ser sie rozpuscil).
Wszystko wymieszac i gotowe.

                                                                   ***

A teraz calkowicie z innej beczki... moja obecna praca.
Odezwali sie do mnie wczoraj z propozycja pracy na czas okreslony od 2-4 miesiecy.
Oferta jest w innym dziale niz tym, w ktorym obecnie pracuje ale oczywiscie zwiazanym z architektura.
Po tym czasie ma sie z grubsza wyklarowac sytuacja i jesli firma dostalaby nowy projekt do robienia wrocilabym na stare stanowisko.
Decyzji jeszcze nie podjelam, ale milo mi sie zrobilo, ze staraja sie nie zostawiac pracownikow na lodzie.

Moze inaczej... nawiazujac do poprzedniego postu- chyba jestem doskonala we wzbudzaniu wyrzutow sumienia w glowach rzadzacych (podczas rozmowy nie bylam zbyt przyjaznie do nich nastawiona).

26 komentarzy:

  1. Kochana, cała ta sytuacja pewnie skończy się dla Ciebie lepiej, niż przypuszczasz:) Zobaczysz...

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wszystko dobrze się zaczyna układać. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powolutku, ale do przodu :)
      Dzieki

      Usuń
  3. czasem trzeba tupnac nozka:)))
    doskonala jestes cala :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak chodzaca doskonalosc ze mnie ;) Dzieki

      Usuń
  4. Blender osobisty - super sprawa :)
    No i nie ma tego złego :) Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze super. Taki blender na wage zlota :)
      Terzaz mysle, jak Go wykorzystac ;)

      Usuń
  5. fajne danie-ps. gdzie dostalas w uk swiezy szczaw? powodzenia w podejmowaniu decyzji :-), kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;)
      Szczaw kupilam w Morrisons, ale mysle, ze powinnas go dostac go w kazdym markecie.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. jak szczaw sie nazywa po ang?!

      Usuń
  6. takie danie to sama bym zjadła.
    a dziecko może jeść szczaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg tabelek, szczaw wchodzi w 9 miesiacu.

      Usuń
  7. Super że pojawiają się jakieś możliwości zawodowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie ciesze, ze pojawila sie ta mozliwosc :)

      Usuń
  8. ciekawy szczawiowy przepis, dobrze wiedzieć że już można dawać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez dopiero ostatnio do tego doszlam, ze mozna juz go serwowac :)

      Usuń
  9. Super wiadomość - odnośnie Twojej pracy. może coś dobrego z tego wyniknie. Tak na marginesie, fajnie ze kolejny przepis dodałaś, proponuję zrobic dodatkową zakładkę/skrót do samych tylko przepisów, inaczej za niedlugo będę musiała całego Twojego bloga przekopywać w posuzkiwaniu tych cennych przepisów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zyczenie :) Po prawej stronie pojawila sie zakladka :)

      Usuń
  10. nice blog :)
    Let`s follow each other sweetie!

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczaw kocham a przepis jest świetny i wezmę się za niego :) ja nie mam pozytywnych doświadczeń związanych z moim miejscem pracy... Tak ze zycze szczęścia Tobie w tej materii ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham zupe szczawiowa!
      Dziekuje :)

      Usuń
  12. hehe blender ;))
    nie lubie szczawiu :)

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...