poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Garsc anegdot 14

Burczy mi w brzuchu.
- Co Ci sie dzieje, ze tak szaleje twoje jelito? 

W wielka sobote.
Mikolaj wchodzi do kuchni i prosi o cos do jedzenia.
Proponuje mu gotowane jajko, ktore akurat mam pod reka (robilam salatke).
- Ja bym chcial laczej jakiegos koltecika, albo kluseczki, a nie jajko.

Chwycilam za laptopa w pierwszy dzien swiat Wielkanocnych... Po chwili uslyszalam:
- No leniuchuj, przeciez wielkanoc jest od leniuchowania.
Laptop zamknelam.

Przed snem.
- Ej mamo, powiem ci taka jedna wazna rzecz... wiesz, ze mamy tylko jedno zycie?

Innym razem, rowniez przed snem.
- Moze zadzwonisz jutlo do swojego szefa i wezniesz holideja? 

Zlota rada.
Chudnij chudnij mamo, to bedziesz wygladala jak dzieciaki, jak na przyklad ja.  

- Ej, a jak sie czujesz ze swoimi miesniami? 
- W porzadeczku, a dlaczego pytasz?
- A nic, a jak sie czujesz w swojej skorze? 

Na spacerze.
- Patrz, jaki maly wodospadzik*.To ludzie tak skomplikowali ten swiat, wiesz? 
*wodospadzik nienaturalny

- Chcesz mleka?
- Tak, poplosze, ale z miodkiem.
- Miod sie niestety skonczyl.
- To moze pojedziemy jutlo do miodzialni?

W markecie.
Procz portfela, mam £4, ktore "zarobilismy" z Miksonem po oddaniu niepotrzebnych ciuchow.
Mowie, ze to niezbyt duzo, ale moze sobie cos wybrac za ta kase...
- To moze chlebek tostowy? 

Na koniec kilka pytan z serii "DLACZEGO":
- A dlaczego smielc przychodzi do kazdego czlowieka? 
- A dlaczego tutaj mieszka tak malo ludzi co mowi po polsku?
- A dlaczego nie mozemy kupic tego domu, wtedy nie bedziemy sie musieli caly cas przeplowadzac? 
- A dlaczego kosmos jest nieskonczony?
- A dlaczego laj (raj) jest w niebie?

We wtorek, kiedy ja odpoczywalam w pracy po przeprowadzce, chlopaki buszowali po nowym terenie. Zwiedzili kazda uliczke i kazde tajemnicze przejscie.
Wczoraj Mikolaj zostal moim przewonikiem i oprowadzal po osiedlu. Wyglada na to, ze zna je duzo lepiej niz ja.
Zrobilismy sobie naprawde przyjemny spacer na lonie natury, a to wszystko praktycznie 5 minut piechota od nas.





Zdjecie zrobione przez Mikolaja

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Na Waszej wyspie rownie pieknie, a na nasza zapraszamy!
      Oprowadzimy po okolicy jak cos ;)

      Usuń
  2. Mikołaj to wspaniały rezolutny chłopiec, podziwiam go. Zdjęcia cudowne, te zrobione przez Mikołaja najpiękniejsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za bardzo mile slowa Olu.
      A propos zdjec, to zgadzam sie z Toba- Mikolajowy kadr jest najciekawszy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Z wiekiem jego teksty są coraz lepsze! Boski Miko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne widoki i tereny do spacerów :) Zdjęcie Mikołaja rewelacja - ma zacięcie fotograficzne chłopak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terenami to nawet ja sie pozytywnie zaskoczylam. Bedziemy mieli gdzie spacerowac :)
      A zaciecie fotograficzne u Mikolaja coraz to wieksze. Teraz to juz nawet na spacery swoj aparat ciaga :)

      Usuń
  5. Pieknie u Was, ciesze sie że znalazłaś coś w pobliżu :-)
    ps. ja tez cierpie na bezczas :-(
    ps1 jutro bede w staff shopie, chcesz domek :-D napisz tylko słowo :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kus mnie tym domkiem, bo tam z rana wjade :)
      A tak szczerze to szalenie mi sie one podobaja, ale teraz kasy brak na zachcianki. Musimy umeblowac ta chate, bo pusciutka byla... Stol do kuchni, pralka i sofa to mus na najblizsze tygodnie......
      ps. ja czekam cierpliwie na bank holiday, moze wtedy odpoczne i znajde troche wiecej czasu ;)

      Usuń
    2. Kobietko bylam dzisiaj w sklepie, domków już nie było niestaty :( pytałam czy beda, powiedziała Pani że moga jeszcze rzucic na sklep... wiec bede czuwać ;-)
      Dam znac jak złape jakis!

      Usuń
    3. Mnie zahipnotyzowało zdjęcie konia!

      Usuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...