czwartek, 30 maja 2013

Z poslizgiem o Dniu Matki

Dzis na chwile cofne sie w czasie do tegorocznego Dnia Matki.
Synek sprezentowal mi dzielo, bo tak o tym rysunku mowi sam tworca.
Piekne, prawda?


Najpiekniejszy jednak prezent, ktorym chce sie Wam pochwalic otrzymalam z malym poslizgiem, bo dnia nastepnego.
Na widok przyozdobionego urodzinowo pokoju dziennego, Mikus z samego rana zaczal szalec z balonami.
W pewnym momencie podszedl do mnie, wtulil sie i powiedzial cos, o czym jeszcze kilka dni temu moglam sobie tylko pomarzyc: "Kochał Mamuś"!
Wczoraj podczas przerwy lunchowej zadzwonilam do domu, poprosilam malego Skrzata do telefonu, a On rzucil na dzien dobry tylko dwa slowa: "Kocha kocha"!
Dzieki tej nowej umiejetnosci, Dzidz moj sprawia, ze codziennie mam swoj Dzien Matki!
Wielki maly Czlowiek!

Za wszystkie urodzinowe zyczenia dla Mikusia serdecznie DZIEKUJEMY!
O tym szczegolnym dniu napisze w nastepnym poscie.
Znowu skurczyla mi sie doba, stad te opoznienia... 

13 komentarzy:

  1. oj cudnie!!!...ja czekam na te cudne słowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, ze juz niedlugo je uslyszysz :)

      Usuń
  2. przepiękny prezent! ja tez takie pamietam jak Adaś mi dawał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich prezentow sie nie zapomina do konca zycia :)

      Usuń
  3. Ja obecnie słyszę od moich chłopaków naprzemiennie: lubię Mamusię, nie lubię Mamusi - ot zmienność nastrojów dorastających bąbli ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha u nas tez podobnie, bo mimo, ze pojawilo sie kocham to czasami jest "Mamus" a innym razem "nie Mamus" :)

      Usuń
  4. Oooo cudnie. Nie mogę się doczekać takiego wyznania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie niedlugo sie doczekasz :)
      Ja juz od jakiegos czasu podstepnie probowalam wymusic to kocham, proszac Mlodego by powtorzyl za mna... ale z mojego planu nici...
      Widocznie musial dojsc do tego sam :)

      Usuń
  5. Picasso rośnie :D cudowny taki świadomy dzień mamy - nic tylko sie rozpłynąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno powiedzial Mamus, a teraz Kocham :)
      Rozplywam sie srednio raz na tydzien ;)

      Usuń
  6. To jest mapa do prezentu, po nitce to celu :)))

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...