czwartek, 18 października 2012

Puzzle, kuzynka i stara nudna baba

Kiedy kupowalam te puzzle wiedzialam, ze Mikolaj nie jest gotowy na tego typu ukladanki.
Poruszal sie z predkoscia swiatla po calym lokum i nie bardzo zainteresowany byl postojem.
Przemieszczal sie tak szybko, ze prawie niemozliwym bylo zatrzymanie Go na zabawe.
W sumie nadal pozostaje w ciaglym ruchu, z ta jednak roznica, ze od czasu do czasu ustanie w tym biegu na rzecz jakiejs atrakcyjnej (w Jego mniemaniu) atrakcji proponowanej przez jednego z rodzicow.
Skad ma tyle energii? Nie wiem.
Sypia czasami 40 minut w ciagu dnia (tak jak zrobil to dzisiaj), a mam wrazenie, ze gdybym Go nie kladla spac moglby tak biegac do polnocy!



Wczesniej ograniczalam puzzle to 8 elementow, efekt byl taki, ze Mikolaj wybieral sobie ulubione zwierzatko i biegal z nim po calym mieszkaniu przez nastepne kilkanascie minut.
Teraz jest inaczej.
Gdy rozkladam kartoniki, Synek juz jest przy mnie. Swoja dupencja wmontowuje mi sie na kolana i podglada przygotowywania. Gdy wszystko jest gotowe zaczynamy poszukiwania odpowiednich ogonkow... Na dzien dzisiejszy potrafi zlozyc sam krokodyla, kota, psa, lwa, wiewiorke i czasami udaje sie rybe i kangura.
O mojej dumie wspominac nie bede, bo kto ma takiego Ludka w domu, wie dobrze co czuje sie w takich chwilach.

W sobote z rana przyjezdza do nas na weekend moja kuzynka.
Przyjechala na wyspy na wymiane studencka do Shefield i pierwszy raz bedzie w Manchesterze.
Mamy w planach jedno wielkie zwiedzanie.
Bierzemy Mikusia w wozek i ruszamy na maly podboj!
Mimo, ze kuzynka o 11 lat mlodsza to ciesze sie z tej wizyty.
Mam nadzieje, ze jej towarzystwo troche mnie odmlodzi, a Ona sama nie bedzie sie czula jakby przyjechala do starej i dretwej baby co zlapala jesienna depreche!

A na koniec chcialabym Wam podziekowac za to, ze jestescie i za wszystkie dodajace mi otuchy komentarze pod poprzednim postem!
Chcialabym tez przeprosic za to, ze ostatnio zaniedbuje komentowanie Waszych blogow.
Czytam caly czas, ale czasmai czasu nie starcza na cos wiecej... 

19 komentarzy:

  1. Stara baba ... ty mnie tu babo nie dołuj, bo ja się mega młodo czuję a Ty pewnie nie jesteś dużo starsza ode mnie ;P
    Mój syn nie ma nawet 5 sekund czasu na zainteresowanie się puzzlami ... wszędzie szuka "koko kuly" czy to w książce czy na podwórku ... nawet w sklepie mięsnym przed witryną z drobiem wołał dzisiaj "koko kuly" w wolnym tłumaczeniu "kurki robią koko" :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! Nic Ci nie pozostaje, jak szukac z Synkiem "koko kul" :)
      A co do starej baby... no cholera ja ostatnio jakos tak sie staro czuje, ze az mnie to zaczyna irytowac! Czas cos z tym zrobic!

      Usuń
  2. ale zdolny synek :) i zazdroszczę ci odwiedzin kuzynki, ja już tak dawno nie miałam gości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z racji odleglosci jaka nas dzieli od PL, tez zbyt czesto rodzinnych odwiedzin nie mamy... ostatni raz jak Mikus mial poltorej miesiaca, takze dobry rok temu!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I jakie edukacyjne :) Nie dosc, ze dziecko uczy sie zwierzakow, to ucza koncentracji, spostrzegawczosc i wytrwalosci w dazeniu do celu :)
      Dla Maluchow jak znalazl!

      Usuń
  4. super te puzzle :)
    życzymy udanego "zwiedzania" i mile spędzonych chwil !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada sie ciekawie spedzony weekend :)
      Oby pogoda nie nawalila :)

      Usuń
  5. wykorzystaj te odwiedziny, "poszalej" pamietaj !! Girls just wanna have fun ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wanna i to bardzo :)
      Postaram sie wykorzystac do maximum!

      Usuń
  6. Udanego zwiedzania i jak najlepszej pogody :) Ja puzzle też bardzo lubię a Milka przechwyciła to zainteresowanie ;) Chociaż już dawno nie zaglądała do swojego pudła z układankami... Chyba czas jej przypomnieć jaka to fajna zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stara moze jestes ale nie nudna! hahaha
    Ja tez bym byla dumna z takiego zdolnego synka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujemy układankowych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. puzzle są rewelacyjne niosą wiele korzyści ;-))) i ja o nich napisałam ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. My tez lubimy puzzle :) I zwiedzanie tez!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. baw sie dobrze!
    moj za puzzlami nie przepada..
    ja tez ostatnio zaniedbywalam blogi..

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...