środa, 1 maja 2013

Juuuuhuuuuu!

Musi sie cos skonczyc, by cos innego moglo sie zaczac.

Przez ostatnie tygodnie z niechecia patrzylam na moje miejsce pracy.
Biuro swiecilo pustkami, a obecni w nim nie mieli zbyt wielu powodow do smiechu.
Frustracja, brak satysfakcji, brak szefa i nowych projektow, obnizenie efektywnosci...
Chyba kazdy z ocalalalych 6 osob odczuwal cos w stylu wypalenia zawodowego. 

Dzisiaj po raz ostatni tam zagoscilam...
Nareszcie!
Nasz caly dobytek zostal przetransportowany do siedzimy firmy w samym centrum miasta, ktore od jutra staje sie nasza baza (dla mnie od przyszlego tygodnia).
Ciesze sie przeogromnie!
5 lat spedzilam na dzielnicy, ktora procz marketu w przerwie lunchowej nie ma nic wiecej do zaoferowania (a wlasciwie ma- ciekawe zjawiska przyrodnicze w postaci masy 14-latek spacerujacych ze swoimi maluszkami karmionymi chipsami o smaku vinegar).
Czuje, ze to bedzie dobra zmiana! Zmiana, ktorej potrzebowalam.
Praca z nowymi ludzmi w nowoczesnym biurze z fajnymi widokami na caly Manchester, ciekawe projekty i przyjemne przerwy lunchowe! RE-WE-LA-CJA!
No i ten dreszczyk emocji charakterystyczny przy zmienianiu pracy.
Bedzie dobrze! 

A moze moje pozytywne myslenie wynika z faktu, ze juz bycze sie w domu, a za oknem mamy cudowne slonce? Pewnie cos w tym jest ;)
Jak tylko Mikus skonczy swoja sieste idziemy korzystac z wiosennej aury.

PS Przepraszam za moj brak aktywnosci na Waszych blogach i obiecuje poprawe!
Cos duzo sie dzialo ostatnio i zmeczenie dawalo sie we znaki... 

27 komentarzy:

  1. Gratuluję z całego serducha! Ja obecnie jestem na etapie wypalenia ale u mnie nie zanosi się na takie fajne zmiany... Ja niestety źle wybrałam "nowy" zawód i wiem że się nie nadaję do tego, a muszę się tam męczyć....
    Życzę samych sukcesów w nowej-starej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Tobie zycze, aby przyszedl czas na Twoje spelnienie w wymarzonej pracy :)

      Usuń
  2. fajnie że u Ciebie takie pozytywne nastawienie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci samych takich pozytywnych odczuć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super!! gratulacje, mam nadzieję kiedyś tam dołączyć do grona zadowolonych pracujących mam, ale oczywiście w swoim czasie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! Jestem pewna, ze przyjdzie i na Ciebie czas!

      Usuń
  5. świetnie, że zmiany wyszły na lepsze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nastawienia - mam nadzieję, ze Twoje oczekiwania się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Obys dobrze czula sie w nowym miejscu i spelniala!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super optymistyczny post!!! trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaardzo fajnie! Wraz z powiewem wiosny tyle optymizmu i pozytywnych zmian!

    OdpowiedzUsuń
  10. baaardzo duuuużo pozytywu!!! lubie to:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdybym miała widok na Manchester to pewnie z biura bym nie wychodziła :P I love it!

    OdpowiedzUsuń
  12. przy takim nastawieniu na pewno będzie super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie :) ja wierzę, że każda zmiana jest na lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to teraz troszeczkę odżyjesz i wszystko będzie super! Zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie zmiany :-). Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia!
    Twój optymizm zaraża choć u nas za oknem szaro, buro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze moglam Cie zarazic.
      Mam nadzieje, ze trzymalo Cie dlugo ;)

      Usuń
  17. Jak zmiany, to tylko na lepsze! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przejmuj się nie odwiedzaniem nas, ja też mam zaległości, ogromne!
    Jak się cieszę, z Twojego szczęścia!
    Wiem co to znaczy!
    Ja marzę, żeby mi się też udało, w moim przypadku nowej pracy, super pracy ;))

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...