piątek, 28 września 2012

Dzien dobry!

Wczorajszy dzien byl bardzo dobrym dniem, obfitujacym w same dobre wiadomosci.
Juz sam fakt, iz Mikus zaczal 16 miesiac zycia sprawial, ze dzien wydawal sie byc lepszy i i pogodniejszy.
Po czterech mokrych dniach nareszcie przestalo padac.
Poszczuci przez inne blogerki jesienno-kasztanowymi atrakcjami, wybralismy sie do parku.
Alez bylo fajnie!
Dzieci ani widu, ani slychu (domyslam sie, ze to racji dosc niskich temperatur), wiec caly park jak i wszystkie hustawki byly tylko dla Nas!
Bylo czytanie ksiazeczki na lawce, zbieranie kasztanow i lisci, hustawki (nawet mama sie skusila) i pierwsze "baba" na zewnatrz.
Wieczorem, juz cala trojka pojechalismy do restauracji  uczcic tak udany dzien!
Chce takich dni wiecej!!!





29 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia!

    życzę wielu takich pięknych dni!

    http://barwamiteczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widze teraz wszyscy mają okres na zbieranie kasztanów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da sie przejsc obok nich obojetnie :)

      Usuń
  3. Cudne zdjęcia, jesiennie nie znaczy nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasztany, żołędzie wszechobecne na blogach mamusiek :) fajny sezon ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my szukamy zoledzi u nas i nie ma nigdzie!!! A potrzebne, bo ludziki jakies musza miec czapeczki :)

      Usuń
  5. Zizi piekny dzień!! Mąż mi ostatnio przypomniał zabawy z kasztanami i robienie ludzikow i mam to zapisane na liscie rzeczy które za rok bede z Zosia robiła:) ucałuj Twojego dużego chłopczyka ode mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Agus, Mlodziak ucalowany :)

      Usuń
  6. Ladne buciki masz ;)))
    A my nie mozemy znalezdz tych kasztanow w naszym parku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      U nas tez zbyt duzo ich nie bylo... dopiero zaczynaja spadac.

      Usuń
  7. cudwny dzień. dużo optymizmu bije z tego posta. ps. u Was aż tak zimno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy bylo (przynajmniej mi ;)). Marne 10 stopni na termometrze.
      Ja to zmarzluchem strasznym jestem, wiec jesli do tego jeszcze dochodzi poludniowy wiatr to juz jest dosc zimno :)

      Usuń
  8. Czytanie książeczki na ławce - maluszek już wie co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikus w ogole uwielbia ksiazeczki :)
      Wystarczy rzucic haslo "ppczytamy ksiazeczke", to od razu jest na kolanach :)

      Usuń
  9. cudownie :) fajnie miec cały park dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że dzień udany:) super.

    OdpowiedzUsuń
  11. :))) uśmiechy dla Was, drodzy zbieracz kasztanów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Was rowniez usmiechy slemy!
      Tych zbieraczy coraz wiecej w parkach :)

      Usuń
  12. i my dziś szukaliśmy kasztanów ale chyba przedszkola wszystkie wyzbierały ;-)

    za to mamy bukiet liści ;-)

    pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez chce bukiet lisci!!!
      Poszczulas mnie :)

      Usuń
  13. super zdjecia ... ale mieliscie frajde wszystko dla was hehhe ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. oj jak fajnie :) my na razie spacerujemy po parku i oglądamy drzewka. Opowiadam Igiemu jak to za rok będziemy zbierać kasztany i żołędzie żeby zrobić ludziki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nim sie obejrzysz i Wy bedziecie biegac po parku :)

      Usuń
  15. u nas też dziś miły jesienny dzień. ładne kasztany ;) koło nas jest dużo dębów, więc my postawiliśmy na żołędzie ;)
    zajrzyj do mnie, mam dla Ciebie ciastko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba tez z moimi bede musiala sie wybrac na zbieranie kasztanow

    OdpowiedzUsuń
  17. :) Lubie takie dni!
    Piękne te Wasze kasztany! Koniecznie musimy sobie nazbierac :)
    No i wszystkiego naj naj dla mikołaja na 16 miesiecy! :)

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...