sobota, 26 stycznia 2013

Rowerowa zabawa/ The Versatile Blogger

Drogie Mamy,
Zanim zaczniecie czytac wyjasnienie rowerowej zabawy, moze znajdziecie wolna minute i same narysujecie co nieco? Szczegoly TU.

Ponad trzysta osob (kobiety, mezczyzni, dzieci) poproszono o wziecie udzialu w eksperymencie, ktory polegal na narysowaniu roweru, a wyniki okazaly sie byc bardzo ciekawe.
Duzy procent rowerow, ktore stworzone byly przez facetow posiadala wiekszosc, jak nie wszystkie niezbedne czesci (2 kola, siodelko, kierownica, lancuch i pedaly). W przeciwienstwie do meskich rowerow, kobiece czasami ograniczaly sie do dwoch kolek. To spostrzezenie jednak nie powinno nikogo dziwic, poniewaz mezczyzni zwykle sa lepsi w tego typu przestrzennych zadaniach.
Kobiety czesto dodawaly swoim rowerom ekstra zycie, rysujac postacie na siodelkach czy roznorakie krajobrazy. Na pytanie dlaczego, odpowiadaly, ze powodem byl fakt iz rower w ich mniemaniu bez rowerzysty nie istnieje. 30 % kobiet udalo sie jednak narysowac perfekcyjnie rower z wszelkimi detalami.
Najbardziej zaskakujace w doswiadczeniu bylo jednak to, ze zaden z doroslych mezczyzn nie narysowal osoby na rowerze i widoku w tle. Badaniu poddaly sie 162 osoby plci meskiej i jedynym osobnikiem, ktory narysowal postac na siodelku byl 7 letni chlopiec. Na pytanie dlaczego ograniczali sie w swojej tworczosci, zwykle odpowiadali, ze zadanie dotyczylo narysowania roweru, a nie widokow itp. tlumaczac przy tym, ze mezczyzni sa bardziej posluszni od kobiet.


1) kobieta 2) mezczyzna 3) kobieta 4) kobieta

Zrodlo:
"Child of Our Time" - Tessa Livingsote, Robert Winston

A skoro juz jestem przy zabawach, jakis czas temu trzy wspaniale blogerki Bee, Teczowa Mama oraz Ania wyroznily mnie w THE VERSATILE BLOGGER. Dziewczyny, dziekuje Wam bardzo, za te skrzdla!

Zasady:
  - podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
  - umieścić link z nagrodą Versatile Blogger Award u siebie na blogu
  - ujawnić 7 faktów dotyczących siebie
  - nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
  - poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

No wiec:

1. Kiedys myslalam, ze wystarczy chciec. Dzisiaj wiem, ze chciec to sobie moge, a duzo zalezy od innych.
2. Dawno temu chcialam zostac chirurgiem, dlatego w liceum wybralam biologiczno- chemiczny profil. W klasie maturalnej zmienilam kompletnie zdanie na temat tego co chcialabym robic w przyszlosci.
3. Marze o domku na wsi, w niewielkiej odleglosci od lasu/ jeziora/stawu. No dobra, ewentualnie moze byc apartamentowiec w centrum miasta i jego ostatnie pietro z widokiem na cala okolice ;)
4.  Jestem mankutem.
I tutaj krotka anegdotka: Jak mialam lat kilka, wuj moj zapytal, ktora reka pisze. Ja z usmiechem wyrysowanym na twarzy odpowiedzialam: “Jestem mintajem”. Do dzisiaj pamietam atak smiechu, jaki zafundowalam mojemu rozmowcy.
5. Ostatnio puls mojego serca wskazuje definitywnie na jakas martwice. Od dobrych kilku tygodni nie przekracza ok 60/m.
6. Jestem za legalizacja zwiazkow partnerskich! Wczorajszy dzien w sejmie to po prostu jedna wielka porazka! Wstyd.... szkoda, ze Polska nadal rzadza kretyni.....
A na koniec cos ekstra...
7. Dawno, dawno temu, siedem razy z rzedu bralam udzial w Poznanskiej Pieszej Pielgrzymce na Jasna Gore. Wszystkie siedem zakonczone sukcesem. Na dzien dzisiejszy moje podejscie do koscielnych spraw troche sie rozni od tygo sprzed kilkunastu. Duzo sie zmienio...

A nominuje kazdego, kto ma ochote na maly internetowy ekshibicjonizm ;)

11 komentarzy:

  1. Ja z kolei mam puls zawsze powyżej 100 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tym mintajem to dobre :) hehe pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. punkt 2 to jak by o mnie, tyle, że chciałam być stomatologiem
    za punkt 7 podziwiam- wytrwałość duchowa i wytrzymałość fizyczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze nie zalujesz ;) Ja nie :)
      A punkt 7- nie bylo az tak zle... kilkanascie lat temu, tego typu atrakcje calkowicie inaczej wygladaly niz moznna bylo sie tego spodziewac teraz.

      Usuń
  4. chętnie oddam swoj domek.....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem za legalizacja zwiazkow partnerskich! Wstyd mi było patrzeć co się dzieje w sejmie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich oczach cala ta banda polegla na calej linii... Wstyd.

      Usuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...