sobota, 27 kwietnia 2013

24 - 1

Zostal nam dokladnie miesiac do drugich urodzin Mikolajka.
Niesamowite jak ten czas leci... 23 miesiace.
Nie bede pisac o tym jak kocham tego malego Stwora, bo ciezko mi dzisiaj znalezc slowa opisujace  ta matczyna milosc... Moglabym jedynie polasic sie na stwierdzenie, ze jest dla mnie wszystkim!
Kompletnie zeswirowalam na Jego punkcie!
I niewazne, ze teraz zostane posadzona o lukrowanie macierzynstwa...
Oczywiscie, ze Syn czasami daje mi popalic... ale te niefajne momenty szybko ida w niepamiec.
Dla mnie jest po prostu the best i to pod kazdym wzgledem!

Zycze Wam wspanialego weekendu i zostawiam Was z Kenny G, ktory juz od wczoraj umila nam czas. Uwielbiam ten utwor... ma tyle pozytywnej energii w sobie, ze moglabym go sluchac na okraglo.

10 komentarzy:

  1. jej, ja też uwielbiam Kenny G!!!a ta melodia szczgólnie dobrze mi się kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jest nas juz dwie sztuki ;)
      Ten utwor "za mlodu" nazywalam z moja przyjaciolka piosenka szczescia :)

      Usuń
  2. Piękny utwór:)

    A czas tak szybko leci, że nim sie nie obejrzymy a nasze dzieci do szkoły pójdą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, nawet mi nie mow...
      Mam nadzieje, ze tak szybko ten czas jednak nie nadejdzie :)

      Usuń
  3. Miłego weekendu.
    Utwor mi się niestety nie wyświetla. Słaby internet w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz mam kolejny weekend! :)
      Posluchaj w domu, bo utwor pozytywnie potrafi nastroic chyba kazdego.

      Usuń
  4. a nam dwa tygodnie... hahaha... czas jest okrutny, ale życie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj masz rację czas pędzi jak oszalały. Wy za chwilę będziecie obchodzić 2 latka, a my roczek. Igi śpi a ja siedzę i oglądam wszystkie fotki małego szkraba, deszcz pada i jakaś nostalgia mnie dopadła. ten utworek świetnie się wpisuje w mój dzisiejszy nastrój. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kenny G, stare zdjecia i deszcz za oknem- na sama mysl robi sie cieplo na serduchu :)

      Usuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...