środa, 17 października 2012

Dolina

Macie czasami takie dni, kiedy wszystko jest do d...?
Kiedy po prostu nic sie nie chce i tylko marzy sie o tym aby przyszedl nastepny, ale lepszy juz dzien?
Kiedy lzy sprawiaja, ze obraz staje sie niewyrazny, a nos zaczyna zle funkcjonowac...
Ja tak mam teraz... i nawet nie wiem po co to pisze...
Pewnie w glebi duszy chcialabym aby ktos dal mi to zapewnienie, ze jutro bedzie lepiej...
I tak sobie rycze jak ten durny wol z nadzieja, ze placz mi pomoze....i jeszcze dobijam sie ckliwa muzyka... sadomacho po prostu.
Brak slow. Zycie czasami jest durne.

20 komentarzy:

  1. :( oj wiem dobrze, co czujesz... nie pytam o powody - mogą być różne, ale stan jest mocno dobijający, frustrujący, a czasem napawający lękiem. Miałam ostatnio trochę takich dni, że czułam się jak w matni, zresztą i teraz pewne sprawy nie dają mi spokoju do tego stopnia, że z przerażeniem budzę się w nocy... cóż więc Ci poradzić? Jedno jest pewne - życie to falowanie i w końcu doczekasz się tych lepszych chwil. Na razie pocieszaj się tym, co masz - Mikusiem, Mężem, rodziną, przyjaciółmi...
    Ckliwą muzykę w kąt! Parzymy melisę, bierzemy kilka głębokich wdechów, rozmawiamy z kimś bliskim (nawet jeśli mamy się temu komuś spłakać na ramieniu!) i włączamy pozytywne myślenie. Mi chyba najbardziej pomaga modlitwa. Każdy ma inaczej... ale wierzę, że będzie dobrze! Trzymaj się Zizi - myśli serdeczne przesyłam!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro będzie lepszy dzień !! :-)
    Zawsze w takich sytuacjach przypominają mi się słowa Scarlett O'Hary z "Przeminęło z wiatrem": "Nie mogę już o tym teraz myśleć. Jeśli choć przez chwilę jeszcze będę się nad tym zastanawiać to zwariuję. Pomyślę o tym jutro." lub "Jutro też jest dzień".

    OdpowiedzUsuń
  3. eh...za dolina jest wyżyna, głowa do góry otrzyj lzy, wystarczy mazania!
    ckliwe piesni w kat, lepiej wlacz cos pozytywnego, szklanka wina, swieczka o ulubionym zapachu i bedzie lepiej.
    Sciskam mocno jakbyś chciala sie wyzalic to napisz na poczte, wiem jak samotnosc moze doskwierac:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami naprawdę życie doskwiera. Dużo pozytywnej energii śle. Trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami życie niestety potrafi da w kość:( sama się o tym nie raz przekonałam! ale kiedy się upada to trudno jest sie podniesc... ale kiedy juz sie podniose mowie sobie "co mnie nie zabije to mnie wzmocni" i tobie tez tego życze

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wiesz, że naprawdę będzie lepiej!!!! Może nie jutro, może nie pojutrze, ale któregoś dnia na pewno tak będzie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam dziś podobnie, czepiałam się męża o wszystko, chciałam uciec i płakać. powstrzymałam się, ale u mnie to hormony, zawsze w drugiej
    połowie cyklu tak mam...
    mocno Cię tulę!
    ps. dziś już lepiej? mam nadzieję, wielką.

    OdpowiedzUsuń
  8. głowa do góry....

    a piosenkę bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio też mialam takie dni. Całe szczęście już minęły i pojawiły się te dobre, słoneczne i optymistyczne. Płacz oczyszcza. mam nadzieję, że już jest troszkę lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj kochana ja mam takie dni przed każdym okresem, wiem, że to brzmi banalnie, ale to fakt, że takie dni mijają i "jutro" będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. może to jesień sprawia ,że nastrój taki podły?U mnie tak samo:(

    OdpowiedzUsuń
  12. no pewnie, że kazda z nas tak ma....a wtedy wiadomo, ze za chwile wyjdzie slonce!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam dziś taki dzień ze prawei wszytko do d..y jest heheh ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. przytul synka i bedzie lepiej!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też czasem mam takie dni... Nawet wstać z łóżka mi się wtedy nie chce :|

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje Kochane!
    Dzisiaj juz jest troche lepiej, aczkolwiek nie moge powiedziec, ze tak jak bym chciala.
    Nie pozostaje mi nic innego jak czekac na jutro :)
    Jeszcze raz wielkie dzieki za slowa otychy! Jestescie naprawde super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Po kazdej dolinie jest wyzyna!!!! Trzymaj sie Kochana!!!! Przesylam duuuuza buzke i sciskam mooooooocno!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...