sobota, 23 marca 2013

Pomponomania

Chyba kazda z nas potrafi zrobic pompona, ale chyba nie kazda zdaje sobie sprawe jakie cuda z tych pomponikow mozemy stworzyc!
Ja w kazdym badz razie nie wiedzialam...do minionego wtorku.
A jak juz sie dowiedzialam, to ciezko zachorowalam na pompononizm!
Same spojrzcie... inspiracji w sieci mozna znalezc od groma i troche!
Jestem pewna, ze kazdej z Was cos przypadnie do gustu.
Ja od rana wycinam, zawijam, wiaze i tne... a efektami pochwale sie jak skoncze.

 Zrodla: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7

 Zrodla: 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14

Zrodla: 15 / 16 / 17 / 18 / 19 / 20

Jak zrobic pompona: klik lub klik.
Ja zawsze korzystam ze sposobu pierwszego.
Drugiego nie porobowalam, aczkolwiek do malych pomponow wydaje sie byc idealny.
A tutaj wskazowka jak zrobic dwu-kolorowego: klik

Zmieniajac temat, u nas kalendarzowa wiosna, a na zewnatrz porywisty wiatr i mroz...
Z rana nawet snieg lezal na ziemi- toz to skandal! Szkoda gadac...
Na dzisiaj mielismy zaplanowany wyjazd do Londynu, ale niestety powracajaca na wyspy zima zniechecila nas do tego stopnia, ze zostalismy w domu...
Nawet na spacer strach wychodzic. Eh.
Byle do wiosny, takiej prawdziwej!

56 komentarzy:

  1. 15, 16, 17 takie nasycone, sorbetowe!
    uwielbiam!
    ps. nie wiem, jak zrobić pompon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochalam sie w tych kolorowych, sa niesamowite!!!
      Pod koniec postu wkleilam tutorial jak zrobic pompona.
      Ja korzystam ze sposobu drugiego :)

      Usuń
  2. uwielbiam nr.15, i widziałam już tą pufę milion razy, w sieci! Przyznam szczerze, że pompona nie umiem zrobić, a kiedyś robiłam..:/ patrząc na te zdjęcia z pewnością na dniach ruszę z nauką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dziela! Przypomnienie tej nauki zapewne dlugo nie bedzie trwalo :)
      Pufa jest mega wypasiona i pewnie super wygodna. Pierwszy raz znalazlam ja w sieci i nawet przez chwile mialam w planach zrobic podobna, ale uswiadomilam sobie ze chyba za malo cierpliwa jestem :)

      Usuń
  3. Pomponowe dywaniki widziałam już jakiś czas temu i oszalałam :):):) Są cudne ....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochote sie na nich polozyc :)
      Wygladaja super wygodnie i do tego ta kolorystyka... po prostu cudo!

      Usuń
  4. chyba tez zostanę pomponiarą :)
    zapraszam po książki: http://chwileskradzione.blogspot.com/2013/03/marzenniowo-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mozna zakladac juz maly klubik ;)
      Dzieki za zaproszenie! Tym razem sie nie spoznie- obiecuje...musze sie tylko zastanowic co z ta kasa zrobic ;)

      Usuń
  5. ja pomponiaste potworki mężowi do samochodu robiłam hehehe fajna sprawa :D robiłam jak na 2 sposobie nie chciało mi sie kółek wycinać ;-) te zasłonki sa booooskie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal sie potworkami to moze i ja zrobie jak nie beda zbyt trudne :)
      Ten drugi sposob dla mnie wydaje sie trudniejszy, bo pozniej trzeba rowno przyciac welne... chyba latwiej mi sie wyciac kolka z kartonu ;)

      Usuń
  6. Oooo to zapraszam do siebie na kawke, jak juz sie wybierzecie do Londynu ;) Ja wprawdzie mieszkam troche poza, ale w miare blisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za zaproszenie :)
      Myslelismy o wypadzie tylko na sobote, ale jesli uda nam sie zorganizowac wyjazd z noclegiem to kto wie, moze wtedy wypijemy razem kawe :)

      Usuń
    2. Aj jak na jeden dzien to macie daleko!:) Zdecydowanie z noclegiem ;) Powaznie, daj znac na mirka_ivett@wp.pl moze zrobimy mini "spotkanie blogerek" :)

      Usuń
    3. Spotkanie blogerek brzmi niezle :)
      Dam zdac jak bedziemy planowac wyjazd :)
      Przy dobrych wiatrach to droga w jedna strone zajmuje nam okolo 3h, takze nie jest tak zle :)

      Usuń
  7. Świetne te i inspiracje:) Spodobał mi się dywanik:) Ciekawa jestem cio wymyśliłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywanik jest rewelacyjny! Tylko obawiam sie troche, ze podczas sprzatania odkurzacz moglby zaczac wciagac kolejne nitki welny ;)
      Moje "cos" jeszcze na etapie tworzenia pomponikow.
      Przy malym dziecku pewnie zajmie mi to kilka dni ;)

      Usuń
  8. Chcę taki dywan! A ponoć chcieć to móc:) więc jakoś się tylko zmotywuję do robienia pomponów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zdecydujesz sie na dywanik, to koniecznie pochwal sie efektem koncowym! Moze wtedy i mnie zmobilizujesz :) Powodzenia!

      Usuń
  9. Cudne! Wszystkie! Pomponowe zakładki - idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie- wszytskie! Z kazda kolejna inspiracja wpadalam w coraz wiekszy zachwyt pomponowy :)
      Dla mnie numerem 1 jest pufa!

      Usuń
  10. o jacie taki dywan fajna sprawa :D tylko ciężko by się go odkurzało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez o tym myslalam :)
      Trzeba byloby tez pomyslec o dobrym zwiazywaniu pomponow zeby odkurzac nie zaczal wciagac nitek do srodka ;)
      Ale zapewne fajnie by sie lezalo na takim welnianym dywaniku :)

      Usuń
  11. Dzieciakom takie pompony na pewno przypadłyby do gustu ;)
    U nas też zimowo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Miko od wczoraj lata podekscytowany z pomponami, ktore do tej pory zrobilam :) I choc nie wie po co je robie, to w tej formie bardzo mu sie podobaja.

      Usuń
  12. oooo a o tym nie słyszałam:) fajne te pompony, nasze plany tez zostały zmienione, powrot zimy na całego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, nic mi nie mow na temat pogody.
      Te wiatry doprowadzaja mnie do szalu!
      Od wczoraj walcze w bolem glowy... cisnienie szaleje!

      Usuń
  13. misiek pomponiasty jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. a co do instrukcji to można też zrobić pompona owijanego na widelcu - łatwiej niż na palcach i od razu związać go włóczką bez ściągania z widelca :)
    http://www.eskimimimakes.com/2012/03/fork-pom-poms.html - tu jest instrukcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzieki!
      O widelcowej meodzie nie slyszalam, ale chyba jest prostsza od tej na palcach :)

      Usuń
  15. O matko, jakie śliczne! Kusi mnie zrobienie takiej podusi... tylko kiedyczas na to znaleźć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nikogo nie goni :) Powoli... kazdego dnia po kilka pomponow i w kilka/kilkanascie dni poducha bedzie gotowa :)
      Nie ma co stawiac sobie zbyt wysoko poprzeczki jesli chodzi o takie zajecia, bo to ma byc przyjemne a nie stresujace :)

      Usuń
  16. Ale cudenka!:)
    Wybralas dobry moment na rozpoczecie tego nowego hobby, do grudnia powinnas sie wyrobic ze swiatecznymi upominkami dla wszystkich Twoich najfajniejszych na swiecie, syperanckich wirtualnych kolezanek;)))
    Buzile i udanej niedzieli!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) Cos konkretnego dla siebie wybralas?
      Pomponiasty fotel styknie czy komplecik uszykowac razem z dywanikiem? ;)
      Buziaki!

      Usuń
    2. Mysle, ze poduszeczka w "interowskich" barwach wystarczy mi w zupelnosci...oczywiscie w rozmiarze XXL;)))

      Usuń
    3. Skromnosc to Twoje drugie imie :)
      Mam nadzieje, ze wyrobie sie z tymi drobiazgami do Swiat ;)
      Buziole!

      Usuń
  17. Widziałam już kiedyś kilka z tych zdjęc, ale za każdym razem i tak robią na mnie niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz zrobilam taki powazniejszy pomponiasty research, takze z wiekszoscia zdjec spotkalam sie pierwszy raz :)
      Podoba mi sie kazdy pomysl na wykorzystanie pompona!
      ...a o takim dywanie to marze!!!

      Usuń
  18. U nas też mroźno , aż od wiatru głowe urywa. A na rowerze niewiem czemu czy z pracy. czy do zawsse pod wiatr.
    U nas też pompompony, ale jakoś nie szukałam inspiracji, a te są świetne. Tylko od czgo zacząć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to od czego? Od kupna welny, a jak juz ja masz to od owijania :)
      Ja jestem mniej wiecej w polowie mojego malego projektu...do zrobienia mam jeszcze troche pomponow i bede mogla sie pochwalic tym czyms co wyjdzie ;)
      Powodzenia!

      Usuń
    2. Niemogę się doczekać :-)

      Usuń
  19. nie mam zupełnie głowy teraz do pomponów....a takie cudowności jednak chciałabym mieć ;) mieć ale nie robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robienie tez moze byc przyjemne.
      Ja tam sie relaksuje przy tym owijaniu ;)

      Usuń
  20. ale wspaniałe rzeczy nawet nie wiedziałam że można takie cuda z pomponów zrobić, szok :0 a co do wiosny to ja już tracę nadzieję, że ona w ogóle przyjdzie, u nas pogoda masakryczna, podobnie jak u was, wieje, mrozi i czasem pada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nadal bez zmian.
      Wiatr glowy urywa, a zimno szczypie w nosy...
      Dobrze, ze nie pada, bo wtedy bylaby juz totalna klapa.

      Usuń
  21. genialne! Uwielbiam pompony :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je wrecz ubostwiam!!!
      Jeszcze troche i pochwale sie tym co zrobilam :)

      Usuń
  22. Fantastyczny pomysł na te pompony ;)
    U nas mróz, a ja siedzę kolejny tydzień z chorą Natalką w domu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowka dla Natalki!
      Kurujcie sie, bo wiosna tuz tuz :)

      Usuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...