niedziela, 14 października 2012

DZIE-KU-JE-MY!

Musze przyznac, ze ostatnimi czasy szczescie nam sprzyjalo w roznorakich zabawach blogowych.
Nie dosc, ze bylismy wielkimi fuksiarzami aby wygrac dwa cukierki, to jeszcze wyroznily nas trzy cudowne blogerki! Serdecznie dziekujemy za kazda nagrode i za kazde wyroznienie!
To niezwykle mile dla mnie byc zauwazonym w tak wielkim swiecie blogow!
Wielkie dzieki za kazde mile slowo!

***
Na poczatek cukierasy!
Pierwszy otrzymalismy od Agnieszki z Adas + Nas dwoje, ktora przy wspolpracy z producentem wody mineralnej "Mama i Ja" organizowala konkurs! Udalo nam sie wygrac caaaala pake gadzetow, za ktore serdecznie dziekujemy! Mikolaj mial niezla frajde przy rozpakowywaniu paczki.


Drugi cukiereczek, a wlasciwie cukiereczki dotarly do nas dzisiaj!
Same zobaczcie, co Agnieszkak z hand made by mama stworzyla specjalnie dla Mikolajka!
Jest po prostu genialny!!! DZIEKUJEMY!
Synek od razu wzial Go w objecia i nazwal Dzidzi!


Procz prezentu dla Mlodego, w paczce znalazla sie rowniez niespodzianka dla mnie- dzieki Kochana! Bransoletka jest przesliczna!


***
A na koniec blogowe zabawy!
Do pierwszej zabawy zaprosila mnie autorka bloga Na Zielonym Wzgorzu i Ester z Wiecej Slonca.


Kilka slow o zabawie: "Inicjatywa pochodzi z zachodnich blogów, gdzie blogerzy przesyłają sobie kolorowe znaczki w ramach uznania. Ma to służyć przede wszystkim poprawieniu nastroju, pokazaniu, że dany blog bardzo nam sie podoba, a także popularyzacji ciekawych blogów. Osoba wybrana ma za zadanie wybrać 5, 10 lub 15 blogów, które jej zdaniem zasłużyły na wyróżnienie."

Wedlug mnie kazda z Was zasluzyla na wyroznienie! Wszystkie jestescie rewelacyjne! 
Ale skoro mam wybrac kilka, to wybieram te, ktorych nie typowalam wczesniej choc przyznaje, ze wszystkie z Was uwielbiam! Zaproszenia sa niezobowiazujace.

karlitka.blogspot.com
mamasophie.blogspot.com
ilovefranka.blogspot.com
rozterkimlodejmatki.blogspot.com
zuzowy.blogspot.com

***
Do nastepnej zabawy zaprosila mnie Ania od Dzielnej Oliwki.
Moim zadaniem jest wypisanie 10 rzeczy, ktorych o mnie nie wiecie i przekazac zaproszenie kolejnym 10 osobom.

No wiec:
1. Kiedys mialam na glowie malego irokeza (ale rockmenka nie bylam)
2. Nie znosze zapachu mleka.
3. Z natury jestem wielkim spiochem, w praktyce rannym ptaszkiem.
4. Lubie flaki (chodzi o zupe).
5. Zrobilam prawo jazdy majac 28 lat.
6. Jestem strasznym zmarzluchem.
7. Lubie czasami ogladnac ckliwe romansidlo lub dramat "do plakania".
8. Ostatni raz pilam alkohol 3 miesiace temu i byl to gruszkowy cider.
9. Jestem okropna w odpisywaniu na maile i w odpowiadaniu na wszelka korespondencje!!!
10. Kiedys w podstawowce nazwalam nauczyciela z WOS "glupcem" bo z trzech piatek i jednej czworki chcial mi wystawic na koniec roku 4. Dosc mocno musialo Go to zabolec poniewaz w nastepstwie mojego zachowania musialam zdawac na 2 (tak wtedy myslalam). Przy odbiorze swiadectwa okazalo sie, ze dopielam swego, dostalam 5!

Do zabawy zapraszam (oczywiscie zaproszenia sa niezobowiazujace):
slowemlukrowane.blogspot.com
handmadebymama.blogspot.com
synkowo.blogspot.com
madziorowy-kurnik.blogspot.com
cojanekzrobil.blogspot.com
piotruspan-okruszek.blogspot.com
happypowermama.blogspot.com
brzuchwchmurach.blogspot.com
domnawygnanku.blogspot.com
moniainaczej.blogspot.com

40 komentarzy:

  1. Cieszę się że paczka dotarła, kilka dni wcześniej dostałam info że nie są w stanie wysłać wody za granicę, dlatego dorzucają gadżety.
    A maskotka "Dzidzi" przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w sumie dobrze zrobili wysylajac gadzety, bo tak sobie myslalam, ze z woda moze byc problem :) Jeszcze raz dziekujemy!

      Usuń
  2. no kochana to gratuluje ... same ślicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne! Zazdroszczę :))
    Dziękuję za zaproszenie :) Już jakiś czas temu brałam udział tej w zabawie... Pozdrawiam gorąco kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tez tak sadze :) W sumie nie tylko ja, Synek tez jest oczarowany jego wdziekiem :)

      Usuń
  5. Dziękuję Ci za zaproszenie do zabawy :)

    Jestem w szoku, ze Mikołajek jest już u Was :) Szybko :) No i cieszę się, że Mikołajowi wpadł w oko :) Widzę, że guziki przy szelkach wzbudzają największe zainteresowanie ;)

    Z tą korespondencją nie jest u Ciebie tak źle ;P u mnie bywa gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bylam saskoczona otwierajac listonoszce drzwi po 8 rano :)
      Zdolniacha z Ciebie- lala jest po prostu boska! ...i te detale- po prostu majtersztyk!!!

      Usuń
  6. ale fajne prezenciki, zwłaszcza ta lala wspaniała.
    Oj ja też byłam w szkole kłótliwa i zawsze walczyłam o swoje, a prawko zdałam dopiero w tym roku mając prawie 30 na karku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha... w sumie do dzisiaj ta moja klotliwosc czasami daje o sobie znac :) taki troche uparciuch ze mnie ;)

      Usuń
  7. Gratulacje :) Cukierasy cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie znoszę zapachu mleka, a szczególnie gotowanego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy... zapach gotowanego mleka jest wrecz okropny!
      Ciesze sie, ze nie jestem sama :)

      Usuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie a w piciu alkoholu cię przebiła ,1,5 roku i tęsknię za mega wypasionym drinem, ale to już soon;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cala przyjemnosc po mojej stronie :)
      U mnie przed tym gruszkowym ciderem byl cyc, a jeszcze wczesniej ciaza... takze poprzednim razem pilam w 2010, z ta jednak roznica, ze wtedy to bylo prawdziwe picie ;)
      Po cycu mial byc mega drin...ale jeszcze nie przyszedl na niego czas...A szkoda!

      Usuń
  10. Lubię cidery ;)
    Gratuluję wygranych.
    Widzę, że wytypowałaś mnie do zabawy...:D Dziękuję.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja cos w sobie te cidery, ja szczegolnie lubie te gruszkowe :)
      Nie ma za co!

      Usuń
  11. Ach dzieki za te słodkie wyróżnienie , ja nazwała bym się słodką idiotką haha
    A ta dzidzia jest bosska , zdziałana przez kogoś własnoręcznie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...ale pojechalas z ta idiotka :)
      Lala zdzialana wlasnorecznie przez Agnieszkak z blogu hand made by mama :)

      Usuń
  12. Lubię czytać te ciekawostki, tyle się można dowiedzieć o człowieku i znaleźć wspólne cechy :) gratuluję wygranej!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie o kims czytac!
      Baba z natury jest ciekawska, wiec czyta ;)

      Usuń
  13. Miluchno nam!!! Dziekujemy!!
    Podpisuje sie pod punktem szostym-Brrrrr….

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to dlatego nie jestem fanem jesieni :)
      Zima ma swoje prawa, wiec nawet ja lubie- obowiazkowo z kilkoma warstwami na sobie ;)

      Usuń
  14. ooo jaaaa ta lala jest prześwietna !

    OdpowiedzUsuń
  15. Widze ze niectylko nam fopisuje szczescie w rozdawajkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten chłopiec, którego wygrałas dla syna. Jest cudowny. Oczywiście pierwsza nagroda również świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dosc, ze nagrody swietne to w cudowny sposob poprawiaja humor :)

      Usuń
  17. Szczęściarze z Was :-))
    Dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...