środa, 3 października 2012

Na jesienne dni

Zakochalam sie bez opamietania!
Kiedy pierwszy raz ja zobaczylam, wiedzialam, ze predzej czy pozniej bedzie nasza!
Pech chcial, ze tego dnia zapomnialam portfela.
Gdy wrocilam ponownie jej juz nie bylo…
Czekalam cierpliwie, szukalam w innych ksiegarniach, az wreszcie sfrustrowana zamowilam przez internet.
I juz jest z nami dobre kilka dni!




Tosz to dzielo, w ktore mozna sie wpatrywac baaaardzo dlugo!
Historia tez niebanalna, bo opisuje perypetie sprytnych zwierzakow zatrzymujacych przestepcow na goracym uczynku.
Procz twardych stron; rewelacyjnych ilustracji, ktore niejedno dzieciece oko przyciagna, ksiazeczka rowniez oferuje inna zabawe- szukanie biedronki. Na kazdej stronie jest maly czerwony owad. Czasami trzeba niezle sie naszukac, bo raz siedzi w krzakach, raz na krowim nosie, a innym razem gdzies fruwa.
Dla tych niecierpliwych, co nie moga znalezc, jest mala podpowiedz… jesli przejedziemy dlonia po powierzchni kartki mozna bez problemu ja znalezc, poniewaz biedronka zostala pokryta warstwa lakieru, ktory uwypukla miejsca gdzie sie znajduje.

Tekst: Julia Donaldson
Ilustracje: Lydia Monks

Polecam na jesienne dni!

Dla zainteresowanych, mozna ja zakupic:
- przez Amazon: o tu
- lub przez Allegro: tu
Cena na allegro dwukrotnie przewyzsza ta w uk i niestery troche odstrasza...

18 komentarzy:

  1. Super książeczka ;) Jaka edukacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  2. O czytacie małemu po angielsku ? My też lubimy Julie D. a w szczególności Grafalo , polecamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nasze "czytanie" ogranicza sie do opowiadaniu co, gdzie i jak... Na jednej stronie czasami sleczymy po 5 minut :)
      Dzieki za Graffalo- poszperam na amazonie ;)

      Usuń
  3. super ksiązeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cena rzeczywiście niezachęcająca. Ale ilustracje przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. może moja siostra się tym zainteresuję hmm ale może być już trochę na to za duża ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo książka!:D Nie znałam:D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. ksiązeczka napewno musi być fantastyczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo :D piękna, coś dla nas ! mała uwielbia opowiastki o wsi :D i wymienia zwierzątka :) no i ta biedronka ahhhh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikus tez uwielbia zwierzece opowiesci :)
      Ostatnio tez motoryzacja zaczal sie interesowac :)

      Usuń
  9. Szkoda, że nie ma takich książeczek po polsku

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna książka. Ja lubisz dobrą ilustrację zobacz sobie francuskie bajki. Ja nic nie rozumie, ale mogłam oglądać je godzinami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ksiazeczka! Piękne ilustracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna! Musimy ją mieć, bo Synko UWIELBIA biedronki! Zamawiam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesli któraś z mam chce zebym kupila Wam ta ksiazeczke, proponuje maly deal!
    Ksiazka za ksiazke! Polska za ta angielska… Co Wy na to?
    Ja wybiore sobie polska ksiazeczke w podobnej cenie i za pomoca poczty mozemy sie wymienic!

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...