poniedziałek, 27 lutego 2012

9 miesiecy!

Moj kochany Synus ma dzisiaj urodziny!
To juz 9 miesiecy jak jest z Nami, a ja sie zastanawiam jak to bylo wczesniej, gdy Go nie bylo... Nie potrafie sobie wyobrazic zycia bez tego malego Szkrabeusza!

Co potrafi?
  • wstac z pozycji lezacej do stojacej z podpora u boku (np w lozeczku) 
  • obejsc lozeczko dookola trzymajac sie poreczy
  • raczkuje i ma ciagotki na cos wiecej 
  • siadanie tez nie sprawia mu wiekszego problemu
  • z nasz pomoca (trzymany za raczki) nawet biega! Uwielbia bawic sie w chowanego. Mama albo tata sie chowa, on szuka, a jak znajdzie to ucieka i przy tym krzyczy ze szczescia!
  • wierzy gleboko w to, ze potrafi chodzic. Zdarza sie, ze stojac podparty puszcza sie i rozczarowanie...wielkie bec na podloge!
  • wcina chlebek i jabluszko. Slodko wyglada, kiedy konsumuje jablko i zostaja takie male slady po zabkach 
  • Mam 3 sztuki uzebienia. Nietradycyjnie, jako pierwsze wyszly mu gorne 2 jedyneczki. jedna po drugiej w odstepie 3 dni. Na dolna jedyneczka czekalismy ponad 4 tygodnie! 
  • potrafi robic klaski klaski
  • na pytanie "gdzie jest Wayne (maskotka)?" , szuka po pokoju, a jak znajdzie to przytula i sie cieszy
  • sprzata! znajdzie kazdy najmniejszy okruszek na podlodze, a jak juz go dorwie to hop do buzi. Taki eko- odkurzacz, w domu czysto, nic sie nie zmarnuje, a i dziecko najedzone
  • Mowi bla bla bla, bababababa, coraz czesciej tatatata i mamama 
  • czasami spiewa
  • Podrywa kazda zywa istote plci przeciwnej (!!!) Od razu sie usmiecha, ale tak super slodziutko.Do facetow takich sztuczek nie stosuje.
  • potrafi uzywac doidy cup!
  • uwielbia mamine zupki i zjada je w calosci
  • ostatnio wyczail, ze w wannie, podczas kapieli tez mozna stac i przy tej okazji to wlasnie robi. On stoi w malej wanience, trzyma sie krawedzi duzej wanny, a mama myje. Jak umyje siada i sie jeszcze troche bawi w plusku plusku (czyt. wszystko dookola, lacznie z mama jest mokre)
  • okazuje uczucia, swiadomie przytula sie do mamy
  • pokazuje, kiedy jest spragniony. Zachowuje sie wtedy jak rybka i rusza usteczkami w smieszny sposob
  • jest mistrzem w okaleczaniu siebie! nie ma dnia, zeby nie nabil sobie jakiegos guza albo sie nie zadrapal... 
  • czasami uda mu sie kopnac pilke
  • zdecydowanie jest jeszcze lepszy niz byl!
                                                               

30 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj naj naj dla Synka! Zdolniacha z niego! Doidy cup- brawo!
    Duuuużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekujemy bardzo!
    Sztuke picia z doidy cup opanowal juz pierwszego dnia po zakupie- bardzo sie zdziwilam, ze wie co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszosci dla Stwora! Niech rosnie pociecha zdrowo i pieknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umie sporo. Tak mi sie wydaje, bo moj dopiero ma 7 miesiecy, wiec nie wiem, ale mam nadzieje, ze Antonowka tez bedzie to wszystko umial za 2 miesiace :D Jakies rady jak go tego nauczyc?

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo!

      Szczerze mowiac ostatnie 3 tygodnie byly dosc przlomowe w rozwoju Zizi. Wstawac zaczal w lozeczku z dnia na dzien. To samo z oklaskami. Jeszcze w zeszlym tygodniu, podczas wizyty w przychodni na pytanie pielegniarki czy klaszcze, odpowiadalam tak, ale tylko z zabawka w rece. Nastepnego dnia juz robil piekne klask klask raczkami.
      W pilke uwielbia grac, czasami pieknie trafia nozka, ale nie jestem pewna czy celowo :)
      Z podrwaniem mial juz tak od urodzenia ;)
      Slownictwo tez dopiero w ostatnich tygodniach sie wzbogacilo.
      Nic sie nie martw, Antonowka w 2 miesiace nadrobi zaleglosci :)

      Usuń
  4. Dużo zdrówka i żeby mama co dziennie mogła dodac coś nowego do tej listy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy za zyczenia i pozdrawiamy serdecznie!

      Usuń
  5. moje dziecię tylko 4 dni młodsze, fajnie się czyta o rówieśniku. Najlepszego na miesięcznicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubie czytac co tam slychac u Twojego Witusia :) Dziekujemy za zyczenia.

      Usuń
  6. Najlepszego dla Was:)Uściski dla małego zdolniachy:) Oj ile naszej małej do tych umiejętności brakuje...:)Póki co, ma skończone 6 tygodni;) Pozdrawiamy gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz, nie obejrzysz sie i bedzie juz raczkowac :) Przy bobasach czas leci niesamowicie szybko... Dziekujemy!

      Usuń
  7. jaki cudny synek. tyle potrafi jak na miesięcy. gratulować! gratulować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze cudny! Najcudowniejszy :) Dziekujemy!

      Usuń
  8. wszystkiego najlepszego :) dużo potrafi ;) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy za zyczenia i pozdrawiamy cieplo!

      Usuń
  9. Najnajnajja ale fajnie, i tyle juz bede miała za 2 miesiące SUPER ABSOLUTNIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super absolutnie to jest wtedy jak nie probuje sie wspinac na kanapy i nie pada po sekundzie ze zdziwieniem :)
      Pozdrawiamy i dziekujemy!

      Usuń
  10. proszę jakie wspaniałe umiejętności :-) Jeszcze troszkę i roczek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roczek wielkimi krokami sie zbliza... to juz wlasciwie "za chwile"... Pozdrawiamy serdecznie!

      Usuń
  11. Wszystkiego dobrego z okazji skończenia przez synusia 9miesiąca :) zdolny chłopak z niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy slicznie i pozdrowienia slemy! :)

      Usuń
  12. :))) slodziak, podobnie jak ty czasem zastanawiam sie jak my funkcjonowalismy bez Mai.. wszystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy slicznie! Bobasy zmieniaja calkowiecie zycie... totalnie wywracaja swiat do gory nogami, a z nim wszelkie wartosci jakimi kierowalismy sie wczesniej...

      Usuń
  13. moj jest z 24 maja :-) tez jestesmy z manchester! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prosze! W takim razie witam Sasiadke :)

      Usuń
  14. :-D gdzie jestescie w Manchester? My w okolicach Stockport :-D

    OdpowiedzUsuń

DZIEKUJE ZA KOMENTARZ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...